پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس
سرخط خبرها

آژیر خطر برای خمس به صدا درآمد| الشارجه فرصتی برای بازگشت

  • کد خبر: ۱۸۰۲۹۰
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
  • ۲
آژیر خطر برای خمس به صدا درآمد| الشارجه فرصتی برای بازگشت
تیم فوتبال تراکتور تبریز سه شنبه در لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم پر مهره الشارجه خواهد بود و این بازی چالش بزرگی برای سرمربی این تیم است.
گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم تراکتور تبریز در حالی فردا مقابل الشارجه قرار می‌گیرد که تغییرات گسترده‌ای در بدنه این تیم به وجود آمده است. بررسی تغییرات زیاد تراکتور نشان می‌دهد بیش از نیمی از ترکیب اصلی این تیم نسبت به فصل گذشته تغییر کرده است. در پنجره تابستانی ۱۵ بازیکن از این تیم جدا شدند و ۱۴ بازیکن جدید جای آن‌ها را گرفتند. مهم‌ترین جداشده‌های تراکتور محمدرضا اخباری، هادی محمدی، رضا اسدی و رضا عباس‌زاده بودند. تیم تبریزی در عوض شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، مهدی شیری و محمد نادری در خط دفاع، مهدی حسینی، آلوارو خیمنز و سیامک نعمتی در خط میانی و امیرحسین حسین‌زاده و عارف رستمی را در خط حمله به تیمش اضافه کرده.

تراکتور در دو بازی اخیر مشکلات زیادی داشت و کادر فنی در این زمان کم مأموریت سختی برای برطرف کردن آن‌ها دارد. اشتباهات پورحمیدی در دو بازی اخیر بیش از دیگران زیر ذره‌بین قرار گرفت. او در هفته اول روی گل سوم سپاهان خروج ناشیانه‌ای داشت. انتظار می‌رفت که او در بازی خانگی مقابل پرسپولیس جبران مافات کند، ولی با یک خروج ضعیف دیگر به پرسپولیس کمک کرد که تک گل بازی را بزند.
اوضاع در خط دفاع تراکتور هم تعریفی نداشته. خمس بازی با سپاهان را با چهار مدافع شروع کرد، ولی به دلیل ناهماهنگی مدافعانش بین دو نیمه مجبور شد سراغ سیستم سه دفاعه برود. عملکرد این خط در بازی با پرسپولیس کمی بهتر شد، ولی با مصدومیت نادری مربی اسپانیایی مجبور به یک تغییر اجباری در سمت چپ دفاع است.
در خط میانی تغییرات تراکتور کمتر بوده و صفا هادی و ریکاردو آلوز همچنان نفرات اصلی محسوب می‌شوند، ولی این تیم در خط حمله کاملاً تغییر کرده و خمس هنوز نتوانسته به ترکیب دلخواهش برسد. مربی اسپانیایی مقابل سپاهان از حسین‌زاده در نوک حمله استفاده کرد، ولی خیلی زود متوجه شد که او برای این پست مناسب نیست. عارف رستمی انتخاب این مربی برای پست نوک حمله در بازی با پرسپولیس بود، ولی خط حمله این تیم ناموفق بود و نتوانست دروازه بیرانوند را باز کند. باشگاه تراکتور برای جبران این ضعف مهدی عبدی را به تیم اضافه کرده، ولی مهاجم سابق پرسپولیس در بازی مقابل شارجه اجازه بازی ندارد و از هفته سوم لیگ می‌تواند برای تراکتور به میدان برود.
 نزدیک به ترکیب اصلی
احتمال می‌رود که ترکیب خمس برای بازی با شارجه نزدیک به ترکیب این تیم در بازی هفته دوم مقابل پرسپولیس باشد.
تراکتور در دقایقی از نیمه دوم این مسابقه توانست کنترل بازی را در اختیار بگیرد و خمس امیدوار است که این رویه مقابل حریف اماراتی تکرار شود.
شارجه با حضور بازیکنانی مثل پیانیچ، مانولاس، آلکاسر و کایو رقیب سختی برای تراکتور است. آن‌ها بعد از برد مقابل باشوندارای بنگلادش در مرحله اول پلی‌آف و برد ۳-۴ مقابل اتحاد کلباء در هفته اول لیگ امارات با شرایط خوبی به تبریز می‌روند، ولی بازی مقابل تراکتور در حضور هوادارانش کار آسانی نخواهد بود. هرچند اتفاقات دو بازی اول لیگ به نفع تراکتور نبوده، ولی خمس در این بازی باید هنرش را نشان بدهد و تیم تبریزی را به مسیر برد برگرداند.

تیم‌های تراکتور و الشارجه فردا سه شنبه ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر تبریز رخ در رخ هم قرار می‌گیرند. بدون شک شکست دیگری از سوی خمس پایه‌های مربیگری او در تراکتور را سست و او را به سمت جدایی سوق خواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سام
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
0
2
از این خبرا نیست خمز ماندنی هست شماها زور الکی میزنید بازی تیمش عالیه و تماشاگر پسند نترس بازی میکنه حتی اگر ببازه
Nolove78
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
0
0
خب بازی کنی که بازی نمیکنه گناه سرمربی چیه ؟ تراکتور نیم فصل سال قبل رو قضاوت کنین از وقتی خمز اومد واقعا کهکشانی شد و این بازی ها بازی هایی نیستن که خمز بخواد قبول کنه سر مربی هیچ گناهی در قبال این کار نداره بازیکنان. روحیه بازی ندارن ....
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->